ספא זוגי ושיפור חיי הזוגיות

ספא זוגי ושיפור חיי הזוגיות

חיי הזוגיות דורשים השקעה תמידית בחיזוק ושיפור הקשר הזוגי.  קשר זוגי כמו כל קשר צריך שיזינו אותו ויטפחו אותו. בכל שלב בקשר זוגי צריך לחשוב מה יש לעשות על מנת שהקשר יתעצם ולא יכנס מסלול של שגרה שכל כך קל להישאב אליה. באורח החיים המקובל שני בני הזוג לרוב עובדים. ממוצע של תשע שעות לזוג שאין לו ילדים. זוג שיש לו ילדים עובד משרה בעבודה ומשמרת נוספת בטיפול בבית ובילדים. במצב שכזה קשה לצאת מהשגרה וליצור שעות איכותיות לשיפור הקשר הזוגי. יום ספא זוגי יכול לעודד שינוי בשגרה אשר יחזיר את הפלפל לחיי הזוגיות.

אחד הפתרונות היעילים ביותר – ספא זוגי

ספא זוגי הוא במחיר סביר לרוב. קיימת חבילת ספא זוגי שבדרך כלל מתומחרת כמבצע והיא מהווה אופציה מצוינת לבילוי מסוג זה. ספא זוגי קיים כמעט בכל מקום בארץ.  אם בוחרים לנסוע לספא זוגי רחוק מהבית הרי שהנסיעה היא זמן איכות בפני עצמו. בדרך ניתן לעצור במסעדה איכותית, מאילו שנוסעים אליהן במיוחד וליהנות מארוחת בוקר/צהריים או ערב (זאת כמובן בנידה ולא שילבתם ארוחה בבילוי במתחם הספא). במידה ויש זמן קצוב ומצומצם יותר ניתן למצוא ספא קרוב לבית אבל לזכות בכמה שעות איכות במקום שנוח לחזור ממנו במהרה.

 ספא זוגי הוא פעילות נהדרת לזוג

כלל ראשון: לכבות ניידים.

כלל שני: להירגע.

השאר כבר יגיע…

יש כמה שעות של חוויה אינטימית רומנטית. בגדי ים, יין, עיסוי לכל הגוף, ישיבה בתוך אמבט רטוב, הגופות מבריקים ורגועים, רק שני בני הזוג נמצאים. ברוב החבילות של ספא זוגי במרכז ניתן לקבל גם חדר פרטי. זה לא כמו בבית. אפשר להתפרע על הסדינים, אפשר להרעיש – אף אחד לא שומע, אפשר לתפוס תנומה קלה – הטלפון לא יצלצל, הילדים לא ידפקו על הדלת וגם לא השכנים ובין לבין אפשר כמובן גם לדבר על כל הדברים שלא מוצאים להם זמן פנוי בשאר הימים.

בסופו של יום השהיה בספא היא אתנחתא כייפית, מרגיעה, זוגית, אינטימית, בועה של להיות לבד.

קצר, אבל עם טעם של עוד.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *