קורס עיסוי שבדי

קורס עיסוי שבדי – לאן כדאי ללכת?

קורס עיסוי שבדי הופך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולארי. קורס עיסוי שבדי אשר משלב תנועה על כל איברי הגוף לבין מגע מאפשר למי שמעוניין להפוך למעסה מקצועי לקבל תעודת מעסה עיסוי שבדי. קורס עיסוי שבדי לרוב משלב בתוכו גם טכניקות נוספות של עיסוי כמו עיסוי תאלינדי או עיסוי אבנים חמות.

אז מה בעצם עיסוי שבדי?

כאשר עושים עיסוי שבדי, העבודה נעשית על הרקמות הרכות גוף תוך כדי שהמעסה מותח ומרפה את השרירים באזורים השונים. כאשר מטופל מגיע לטיפול עיסוי שבדי, הוא נשכב על מיטת טיפולים, כאשר הוא מכוסה באמצעות מגבת או סדין ולאחר מכן, המטפל מורח אותו בשמן או תחליב גוף. עיסוי שבדי משלב בתוכו כמה טכניקות שבאמצעותן המטפל מסוגל לבצע את עיסוי שבדי יעיל ונעים. עיסוי שבדי מאפשר שחרור של שרירי הגוף ומביא אותו למצב של רגיעה מוחלטת ושלווה מבחינה פיזית ונפשית.

מה לומדים בקורס?

במהלך קורס עיסוי שבדי קלאסי ישנם מספר תחומים אשר נלמדים על ידי המשתתפים בו. בין השאר ניתן למצוא תחומים כגון: תשאול רפואי של המטופל טרם התחלת הטיפול, התאמת טכניקת עיסוי שבדי אל המטופל הספציפי, טכניקות עיסוי שבדי שונות, אתיקה מקצועת, האופן בו חדר הטיפולים צריך להיות מעוצב על מנת להשרות אווירה נעימה ונינוחה על המטופל, האופן בו מניעים את המפרקים, עיסוי על כיסא, האופן בו אתם בתור מטפלים אמורים להגן על עצמכם, כיצד תפרסמו את עצמכם בתחום ועוד.

אורך וסיום קורס עיסוי שבדי

על מנת להתקבל אל קורס עיסוי שבדי, רוב המקומות יידרשו 12 שונות לימוד כתנאי קבלה. רוב קורסי עיסוי שבדי אורכים במשך כשלושה חודשים, במפגשים הנערכים בדרך כלל פעם בשבועיים, כאשר קורס עיסוי שבדי ניתן ללמוד כקורס יחיד או לחילופין לשלב אותו במסגרת לימודים מלאה עם סוגי עיסוי אחרים כגון עיסוי תאילנדי, עיסוי משולב ועוד. חשוב לוודא לפני שנרשמים לקורס עיסוי שבדי כי המקום מעניק תעודת מעסה מקצועי בתום הקורס. בתום הקורס, המשתתפים בקורס שהם עכשיו מעסים מקצועיים יוכלו לקבל מטופלים באופן עצמאי או לחילופין להשתלב במסגרת עבודה במקומות כמו בתי מלון, קופות חולים, ספא ועוד.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *