פשוט הרשו לעצמכם ליהנות, כמו שצריך, בלי פשרות ועד הסוף

נכון. בעבור רובנו, חלק נכבד מהחיים עשוי מדברים שאנחנו לא באמת ובתמים אוהבים לעשות. למען האמת, מדובר ברוב הזמן שלנו. עבודה, למשל, יכולה להיות נחמדה, יכולה להיות מספקת, אבל עם כל הכבוד, לא מדובר באמת ובתמים בכיף. לא מדובר במשהו שאתם עושים לנפש, אלא בעיקר בשביל הפרנסה.

תוסיפו לזה עמידה בפקקים, תורים, סידורים, מסמכים, נסיעות, תיזוזים, אנשים שלא באים לכם טוב, ומה קיבלתם? מעט מאד זמן שהוא באמת ובתמים בשבילכם. זמן שמוקדש לעצמכם, למה שאתם אהבים, למה שעושה לכם טוב. Me time. מאכילת מגשי פירות העונה טריים וטעימים ועד מסאז' מפנק, יש כל כך הרבה אופציות ל-me time, ונראה שעם הזמן המבחר רר הולך וגדל.

לא צריך סיבה, לא צריך תירוץ, העיקר ליהנות

מה הטעם לעבור את הזמנים הרגילים, הבינוניים והסבירים והפחות כיפיים, כאחד, אם לא כדי ליהנות באמת, כמו שצריך ועד הסוף, מהרגעים המיוחדים באמת, להוקיר אותם ולהרגיש אותם עד הסוף?

פתאום, במהלך מסאז' או טיפול קוסמטי, אתם תרגישו הרבה, אבל הרבה יותר טוב. תרגישו בידיים טובות. תרגישו איך השרירים שלכם נהיים רפויים יותר ומתוחים פחות, איך יש זוג ידיים שדואג לעור שלכם, איך יש מישהו שעכשיו מרוכז אך ורק בכם, דואג שיהיה לכם טוב ונעים. ההרגשה הנעימה והמפנקת שלכם היא העבודה שלו. יש דבר יותר משמח מזה?

יש כאלה שעוד מנסים לחפש תירוצים לפני שהם משקיעים בטיפול קוסמטי או ספא. יום ההולדת, החג שמתקרב, אירוע שמגיע בקרוב ועוד כהנה וכהנה. האמת, לא ממש צריך תירוץ כדי ליהנות מספא ולייף סטייל. ספא ולייף סטייל צריכים להיות חלק מהחיים. בכל פעם שהנפש מבקשת, פשוט לתת לה.

אגב, אם יש לכם סיבה טובה, מדובר בעניין כיף שבעתיים. תוכלו לקחת את האדם שאתם אהבים ביד איתכם, או אפילו כמה אנשים. תוכלו לעשות מזה אירוע של ממש. לקחת חברים, בני משפחה, בני זוג, ולהפוך את זה לחוויה כיפית ומגבש, כזאת שתישאר איתכם. מיותר לציין שגם התמונות שיתקבלו למכרת (כי בכל זאת, אי אפשר שלא לצלם) יהיו תזכורת מופלאה מהיום המושלם.

היתרון שמגיע אחרי

לצד ההנאה תוך כדי הטיפול, יש משהו שקורה גם אחריו. העור קורן יותר, השרירים משוחררים יותר ורכים יותר, ובאופן אוטומטי אתם תיראו טוב יותר, אבל בשורה התחתונה, מה שגורם לכם להיראות טוב יותר זה מה שקורה בפנים.

אחרי הכל, מדובר בעניין שהוא קודם כל מנטלי. אתם תיראו קורנים. שמחים, שלווים, נינוחים באופן הכי כן שיכול להיות, מחוברים לעצמכם והכי משוחררים שיש. תיראו הכי שמחים בעולם, כאילו הרגע קיבלתם מגשי פירות מתנה, הכי שמחים, ומהניסיון שלנו – החיוך פשוט יסרב לרדת לכם מהפנים לאורך שעות וימים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *