היום המיוחד שלכם- איך לפנק את בת הזוג בימים מיוחדים

ימי הולדת, יום השנה, יום נישואין וימים נוספים הראויים לציון בקשר הזוגי הם הזדמנות להעניק זה לזה תשומת לב ולקחת הפוגה מן היום יום התובעני לטובת פינוק זוגי והבעת הוקרה ואהבה.

בעידן בו גברים ונשים משתווים זה לזה, מנהלים קריירה ובעלי עצמאות כלכלית, לזמן איכות משותף, בילוי זוגי ומחוות ישנה משמעות רבה יותר מרכישת מתנות יקרות ערך.

מספר טיפים והמלצות לציון ימים זוגיים מיוחדים:

ארוחת שף פרטית

במקום לצאת לארוחה במסעדה ישנה האופציה המפנקת של הזמנת שף הביתה לארוחה זוגית. נפוץ במיוחד בקרב זוגות בהם האישה נוהגת לקחת את האחריות על הבישול היום-יומי, כמחווה ופינוק מבן הזוג. השף יביא עמו את חומרי הגלם, יתכנן אתכם את התפריט על פי טעמכם והעדפתכם ויכין את כל הארוחה במקום תוך יצירת התפאורה המתאימה, באינטימיות הזוגית הביתית.

עיסוי זוגי

היציאה מהשגרה אל חדר טיפולים מפנק ומרגיע לטיפול זוגי עשויה לעשות פלאים להרגשה ולחוויה המשותפת של בני הזוג. ניתן לשלב עיסוי זוגי לצד טיפולים נוספים, ארוחה, בקבוק יין ובילוי בספא אינטימי.

פיקניק על חוף הים

המסורתי והנדוש שבמחוות הזוגיות, ויחד עם זאת שומר על סוד הקסם בכל פעם מחדש. מחצלת נוחה, תרמוס קפה/תה חם, בקבוק יין וארוחה מפנקת וארוזה, לזמן איכות אל מול הגלים המתנפצים, ללא טלפונים והסחות דעת אחרות, מתאים לציון ימי הולדת, ימי נישואין וכדומה. בילוי פשוט ומפנק שאינו מצריך הוצאות כספיות יקרות.

ספורט אתגרי

ללא ספק לא מדובר במחווה המתאימה לכל אחד ובוודאי שלא לכל אחת, אולם לאמיצים ולחובבים לקחת יום מיוחד, לפחד ולהתרגש יחד בצניחה חופשית, סנפלינג או טיול ריינג'רים מאתגר.

טיול בטבע

במיוחד לחובבי הטבע, פשוט, לא יקר ועושה נפלאות לקשר הזוגי. מתאים במיוחד להורים לילדים אשר נוהגים לצאת לטבע בחברת הילדים בלבד. במדינת ישראל מאות שכיות חמדה מופלאות בטבע, לטיול רגלי, במסלולים פשוטים וקלים או מאתגרים. היציאה מן השגרה ומן הציוויליזציה אל מעיינות, יערות, צמחיה פראית ומרחבים, תוך תכנון מראש, עצירה לקפה, ארוחה ארוזה מראש או במסעדה, ובעיקר זמן איכות ארוך ומשותף בסביבה שונה מן הסביבה היום יומית.

יום טיפוח אישי

נשים רבות מעוניינות בטיפולי טיפוח אישי ואינן מוצאות את הזמן לכך, או שנמנעות מההוצאה הכספית היקרה לעתים על עצמן. כמתנה וכמחווה מבן הזוג יכול להיות נפלא לקבל יום טיפוח אישי בהתאם להרגלים ולצורך, החל מטיפול פנים, טיפולים לטיפוח השיער, תוספות שיער וכלה בשילוב מסע קניות המוקדש לאישה כמתנה.

ברכות אישיות

מעבר לכל המתנות שתוכלו לרכוש בכסף או לתכנן, אל תוותרו על ברכה אישית לבת הזוג, אמתית וכנה, כתובה בכתב יד או מודפסת, אבל החשוב מכל נוגעת ומרגשת שתשמש מזכרת לשנים ארוכות.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *