איך למצוא חבילות ספא במרכז במחיר טוב?

יום ספא או טיפול ספא הוא חוויה מרגיעה, מפנקת ומשרה שלווה ומחדשת כוחות. ישנם מכוני ספא רבים במרכז המציעים הנחות וחבילות ספא משתלמות ביותר. היכן מוצאים חבילות ספא במרכז במחיר טוב? מתי כדאי לחפש?
אמצע השבוע

כמו בבתי מלון גם במכוני ספא במרכז ניתנת לרוב הנחה באמצע השבוע. למי שרוצה לחסוך מעט במחיר חבילת הספא, חבילה באמצע השבוע תהייה כדאית בהחלט. במקומות רבים, מציעים חבילות מורחבות או חבילות הכוללות אירוח מלא בספא (כניסה לכל מתקני הספא) באמצע השבוע כך שניתן לקבל יותר באותו מחיר של סופ"ש.

לפני ואחרי חגים
בחודשים נובמבר ויוני ניתן לקבל הנחות משמעותיות לחבילות ספא זוגי במרכז. שיא עונת הספא בדומה לעונת התיירות היא בחודשים יולי-אוקטובר ובחופשת חג הפסח. לפני ואחרי מכוני הספא מציעים חבילות מוזלות וכדאי בהחלט לעקוב אחר מבצעים שמתפרסמים באתרי האינטרנט השונים ובעיתונים.

ספא בחורף
אחת החוויות הנעימות ביותר בימים קרירים היא בילוי בספא. שהייה בספא חמים, סאונה או ג'קוזי מחומם, חדר טיפולים מרגיע או מתקני ספא אחרים בזמן שבחוץ יורד הגשם היא בהחלט חוויה ייחודית ומרעננת במיוחד. מכוני ספא רבים מציעים חבילות חורף במחירים אטרקטיביים ביותר.

אתרי קופונים ומבצעים
אתרי הקופונים והמבצעים מאפשרים רכישת חבילות ספא במרכז (וגם בצפון, בדרום או ספא בשרון) במחירים נמוכים במיוחד. קופונים לחבילות ספא במרכז עשויים להוזיל את עלות החבילה בעד – 70%. כך ניתן ליהנות מחבילות ספא זוגי במרכז, ספא אישי, טיפולים בודדים או חבילות ספא לקבוצות במחירים נמוכים ביותר. כמוכן, כדאי לעקוב אחרי מבצעים של מכוני ספא שונים במיוחד מבצעים לקבוצות, אירועים כגון מסיבת רווקות וכדומה.

ספא בבתי מלון ומלונות בוטיק
בתי מלון רבים במרכז ומלונות בוטיק מעניקים שירותי ספא. בבתי מלון לרוב מדובר בספא מלא הממוקם במלון וכולל גם חדרי כושר, טיפולים מגוונים, מכון יופי, בריכת שחיה ועוד. ניתן להזמין חבילות הכוללות שהות במלון וכניסה לספא. מלונות בוטיק לרוב מייחדים חדר לספא בו ניתן לקבל טיפול אישי או זוגי. במלונות בוטיק ניתן לקבל גם טיפול בחדר המלון אם אין חדר ייעודי לטיפולי ספא. הספא עשוי להיות כלול במחיר המלון וכדאי לבדוק את האפשרות לרכוש חבילה משולבת.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *