איך להראות נפלא גם בגיל 50?

נשים רבות מגיעות לגילאים מבוגרים ומתחילות להרגיש נזקי הזמן בגופן. העור מתחיל להתקמט, קמטים מופיעים והן לא מרגישות כפי שהרגישו בגיל צעיר יותר. אז מה ניתן לעשות כדי להחזיר את תחושת הנעורים שנעלמה? הנה כמה טיפים:

תטפלי בעצמך

כיום ישנה יותר מודעות אצל נשים בנוגע לאסתטיקה בגיל מבוגר. כתוצאה מכך, באזור גיל ה- 50 נשים רבות מחליטות "להקפיא את הזמן" ולהתחיל לעשות טיפולים אסתטיים. נשים אלו מבינות כי מומלץ להתחיל לשמר את מראה העור כבר מגיל 30. הסיבה לכך היא שבגיל זה ישנה האטה בתהליך ההתחדשות של העור וכב מתחילים לראות את התוצאות בדמות קמטים שטחיים הנוצרים מנזקי השמש, חמצון האוויר והזמן.

מכיוון שהעור אינו מסוגל לעמוד בקצב ההתחדשות, קמטי הבעה מתקבעים ונשארים. עם הזמן מתווספים אליהם עוד ועוד קמטים עד שמראה העור הופך למבוגר, זאת יחד עם כתמי פיגמנטציה שמתחילים להופיע אצל חלק מהנשים והגברים כבר מאמצע גיל 30. תפקידם של הטיפולים האסתטיים הם לשמור על מראה עור צעיר ובריא גם בגיל מבוגר, לתת זריקת נעורים לעור, וכך ניתן להיראות טוב גם בגיל מבוגר יותר.

נפש בריאה בגוף בריא

מעבר לטיפולים, חשוב מאוד גם לשמור על הרגלי היגיינה ושינה טובים. חשוב לאכול אוכל מזין ובריא אשר ישמר את מראה העור- שהרי האוכל שאנחנו אוכלים ביום יום מזין את הגוף והעור שלנו בכל יום. בנוסף לכך, חשוב להקפיד על  פעילות גופנית מספר ימים בשבוע, וכמובן לישון שינה טובה. עליך להבין כי שגרת הטיפוח אליה התרגלת בגיל 30 ואפילו תחילת גיל 40 כבר לא תתאים לנשים בגיל 45 ומעלה, וכעת צריך לבחור שגרת טיפוח חדשה שמתאימה לגילך.

להתפנק בכל מובן המילה

דרך נוספת ומצוינת לשמור על עצמך בגיל מבוגר היא לצאת מהשגרה. תוכלי לבחור בין מגוון פעילויות רחב כמו יום בספא, סרט או אפילו סתם קפה עם חברה. כל אלה על מנת לברוח המתח היום יומי שעוטף אותנו בכל יום. תרשי לעצמך לעשות מה שאת רוצה! הכי חשוב שתביני כי עכשיו תורך לטפל בעצמך, ולהרגיש צעירה גם בגיל 50.

לסיכום, ככל העור שלנו מתבגר, הוא מתקמט ומתחיל לצנוח. אבל לא צריך להתייאש, בעזרת היגיינה טובה, יצירה משגרה ואפילו טיפולי פנים, תוכלי להרגיש טוב מאי פעם!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *