אביזרים משלימים לעיסוי מושלם

עיסוי הוא לא רק דרך מעולה להראות אהבה, עיסוי נעים ומפנק ישחרר אתכם, יטפל בשרירים שנתפסו, ירפה את הגוף כולו ויזרים את הדם מחדש בחיוניות ובמרץ. טיפול כזה יעניק לכם כוחות ומרץ מחודשים בכדי שתוכלו להמשיך במרץ את שגרת היום.

 

העיסוי הוא פעילות של מריחה, לחץ או מכה עם קצב מסוים ובעוצמה מסוימת על חלקים שונים של הגוף למטרות טיפוליות, אסתטיות או ספורט. העיסוי, היה בשימוש ככלי לטיפול רפואי בסין כבר לפני למעלה מ – 5000 שנה. פרופסור סילס ווייר מיטשל, נוירולוג מפילדלפיה בארצות הברית,  נחשב לרופא המערבי הראשון שהביא את שיטת העיסוי הטיפולי לידיעת קהילת הרפואה האמריקאית. במהלך המאה ה19 החל להופיע העיסוי כטכניקה רפואית טיפולית גם במסגרת הספרות הרפואית באירופה, ונכנס לתוכנית הלימודים במוסדות השכלה הגבוהה. גם ברוסיה החלו רופאים להשתמש בתרגילי עיסוי ותנועה כחלק מן הפרקטיקה הרפואית בעבודה עם מבוגרים, ובהמשך גם שילבו אותם ככלי טיפולי במסגרת הרפואה להתפתחות הילד. כיום משמש העיסוי ככלי טיפולי נפוץ ומקובל עבור מגוון רב של מכאובים, פציעות ובעיות רפואיות. עיסויים טיפוליים משמשים אנשי מקצוע רבים ממגוון קצוות הקשת של התחום הרפואי והטיפולי – החל מפיזיותרפיסטים, ספורטתרפיסט, רופאי ספורט, כירופרקטורים, מעסים, מומחים בתחום השיקום ועוד.

 

עיסויים יכולים למלא פונקציות רבות. כגון עיסויים רפואיים (המשפרים את זרימת הדם, עוזרים להחזיר את הניידות ולהפחית מחלות), עיסויים פיזיולוגיים (להקל על עייפות), עיסוי ספורטאים (להכין את הספורטאי לתחרות, ולהתאוששות אחרי), עיסויים מרגיעים (לספק נוחות ולהורדת מתח), עיסויים מונעים (הרגע אזור מתוח שיכול להוביל לפציעה) וכו.

שגרת החיים של רבים מאתנו היא שגרה מטורפת. אנחנו רצים כל היום ונמצאים במעגל שאינו פוסק ממרוצתו,  העידן שבו אנחנו חיים דורש מאיתנו עמידה בלא מעט משימות במקביל.הדבר משפיע כמובן על הגוף שלנו שהופך להיות כאוב, תפוס ונוקשה. טיפולי עיסוי כשגרת תחזוקה תתרום להפחתה של המתח בכל שרירי הגוף. אפקט הרגיעה הפיזית והירידה בכאב יאפשרו שינה רגועה, ארוכה ואיכותית יותר, הרחבה של כלי הדם וזרימה תקינה של דם עשיר בחמצן וסוכר למוח וישפרו את יכולתו להתמודד עם השגרה וריבוי המשימות ביעילות גדולה יותר.

 

וחדשות הטובות? אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם. אתם ממש לא חייבים לחפש איש מקצוע שיבצע את העיסוי. אתם יכולים לרכוש לעצמכם כמה אביזרי עיסוי. אספנו עבורכם כמה פריטים מומלצים לחווית עיסוי מושלמת.

שמן עיסוי קלנדולה: שמן במרקם ג'ל עשיר. מכיל שמן פרחי קלנדולה, שמן נבט חיטה, שמן גזר וויטמין E. מתאים לעיסוי פנים ועיסוי הגוף, מזין את העור ומרכך אותו. כמות קטנה מספיקה לעיסוי ארוך.

שמן שקדים: שמן שקדים עשיר בחומצות שומן חיוניות, כשהעיקריות מבינהן הן החומצה האולאית (כ 60%) והחומצה הלינולאית. שמן שקדים מצויין לעיסוי והגמשת העור. מתאים גם לעיסוי עורם של ילדים ותינוקות הסובלים מעור יבש.

נר עיסוי: מתאים לעיסוי הגוף בחמאה איכותית, חמימה, רכה, ונעימה, המעניקה תחושת רוגע ושלווה. שמן אתרי מפיץ ריח נעים בחלל החדר ומשרה אווירה נעימה ומרגיעה. עשוי 100% חומרים טבעיים.

מכשיר ידני לעיסוי: קיימת אפשרות להשתמש במכשיר ידני לעיסוי. המכשירים הקיימים נוחים מאוד ובדרך כלל הוא מתכוונינם למצבים שונים וכך ניתן להתאים את העיסוי באופן מלא לכל אזור רצוי בגוף. המכשיר מרגיע אף הוא שרירים תפוסים וממריץ את זרימת הדם.

אבנים חמות: ערכת אבני בזלת לחימום ועיסוי. חום האבנים, העדין והעמוק, מרגיע ומשחרר את השרירים, חודר עד לעומק הרקמה ומאפשר להעמיק את עוצמת העיסוי מבלי להפעיל לחץ על הגוף.

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *