סוגים שונים של טיפולי יופי ואסתטיקה

רשימת הטיפולים האסתטיים וטיפולי היופי החדשים שכדאי שתכירי.

אם את מחובבות הלייף סטייל ומאמינה שטיפוח הגוף והמראה החיצוני חשובים ומצריכים השקעה, כדאי שתכירי את הטיפולים החדשניים ביותר הקיימים כיום.

טיפולים אסתטיים מתקדמים

בזכות ההתקדמות הטכנולוגית והרפואית, מרפאות האסתטיקה יכולות להציע כיום מגוון רחב של טיפולים שנועדו לשפר את המראה החיצוני ולשמור על מראה צעיר ומטופח. אחד הטיפולים החדשים הוא טיפול מתיחת פנים בחוטים.

מי מאתנו לא חולמת על עור קורן וצעיר, ללא קמטים או צניחת עור? מתיחת פנים בחוטים נחשב לטיפול פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, אשר מיועד בדיוק למטרה הזו. בטיפול זה למעשה מחדירים מתחת לעור חוטים דקים הניתנים לכוונון ידני על ידי הרופא, וכך ניתן להשיג מספר מטרות. המטרה הראשונה היא למתוח את עור הפנים ועל ידי כך להחליק קמטים וצלקות. המטרה השנייה היא לתקן מקומות בהם העור רפוי ולהדגיש קווי מיתאר. המטרה השלישית היא לעודד ייצור טבעי של חלבוני הקולגן והאלסטין המשפרים את מרקם העור, גמישותו ומראהו. למרות שהטיפול אינו מתאים לכל אחת והוא גם לא מספק תוצאות קבועות, יש לו יתרונות רבים וביניהם: הפחתת הסיכוי לסיבוכים, עידוד שיפור מראה העור בדרך טבעית, יכולת לתקן את מראה הפנים גם באזורים רגישים והשגת תוצאות מרשימות בהליך קצר שאינו מצריך התאוששות מורכבת.

כדאי לדעת שישנם גם חוטים מסוגים שונים וחשוב לבחור ברופא מומחה ומיומן, המשתמש בחומרים איכותיים ויודע כיצד להתאים את תרכובת החומרים הנכונה לכל מטופלת בהתאמה מקסימלית.

טיפולים אסתטיים חדשים נוספים אלו טיפולים למילוי לחיים. בעבר, אישה אשר רצתה להשיב נפח לאזור הלחיים הייתה חייבת לעבור הליך כירורגי במהלכו הוחדרו שתלים מתחת לעור. כיום ניתן להשיג תוצאות טובות בהליך שאינו פולשני, באמצעות הזרקת חומרי מילוי כגון רדיאס או חומצה היאלורונית. באופן דומה ניתן גם לבחור בטיפול מילוי שפתיים, כאשר השיטות המתקדמות הקיימות כיום מאפשרות לעבות ולהדגיש את השפתיים בצורה שאינה מוגזמת או מלאכותית.

טיפולי ספא

טיפולי ספא הם חלק בלתי נפרד מאימוץ לייף סטייל בעידן המודרני. בין שלל המשימות המוטלות על כתפינו והעומס הרב, אין כמו מסאז' מפנק להרפות את הגוף ולהשיב לו אנרגיות. במכוני ספא ניתן לקבוע תור לסוגים שונים של עיסויים וגם להזמין עיסוי זוגי או ביחד עם חברה. עיסוי יכול להיות גם מתנה מעולה ליום הולדת ודרך מקורית לחגוג מסיבת רווקות או מפגש בנות.

חדשנות בתחום טיפולי היופי

גם בטיפולי היופי יש כיום חדשנות רבה. הטיפולים מכוונים להצערת עור הפנים בשיטות אנטי אייג'ינג, תוך שימוש בתכשירים קוסמטיים המכילים חומרים פעילים אותם ניתן להחדיר לעור בצורה יעילה באמצעות מזותרפיה.

מזותרפיה זוהי שיטה בה מבצעים סדרה של מיני זריקות שטחיות, ההופכות את העור לפגיע ולאחר מכן מורחים תרכובת חומרים ייחודית המותאמת לשיפור מרקם העור ומראהו.

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *